Каталог товарів

Обмін і повернення товару

Шановні клієнти!

Ми хочемо, щоб співпраця з інтернет-магазином «Гран Планета» викликало у вас тільки приємні емоції. Щоб запобігти непорозуміння, просимо вас уважно ознайомитися з інформацією, наведеною нижче. У разі виникнення будь-яких питань ви завжди можете подзвонити нам по телефону.

«Закон про захист прав споживачів» гарантує право обміну та повернення товару протягом 14-ти днів з моменту покупки.

Умови обміну та повернення товару

  1. З дня придбання пройшло не більше 14-ти днів.
  2. Упаковка товару цілісна, без пошкоджень.
  3. Товар не був у використанні.
  4. На руках документи, які підтверджують факт купівлі.
  5. Якщо на момент купівлі товару покупець отримав подарунок, його теж потрібно повернути. Зверніть увагу, що товарний вигляд подарунка також повинен бути збережений, а упаковка не втратила споживчих якостей. 

Що робити у разі купівлі неякісного товару?

Якщо покупець придбав товар неналежної якості, він повинен звернутися до менеджера, який оформляв замовлення, і він зв'яжеться з компанією-постачальником, щоб провести експертизу і підтвердити/спростувати наявність недоліків. Покупець повинен надати чек, який буде підтвердженням того, що покупка була зроблена саме в нашому магазині.

Якщо істотні недоліки товар отримав з вини компанії-виробника, покупець має право повернути товар.

Якщо результат експертизи покаже, що товар був зіпсований покупцем, то на покупця покладається відшкодування витрат, які були пов'язані з проведенням експертизи. Також за рахунок покупця будуть проходити усунення недоліків, що виникли як наслідок неправильної експлуатації.

Умови, при яких буде відмовлено в заміні товару на новий

  1. Товар був використаний, упаковка пошкоджена, є дефекти.
  2. У покупця немає документа, який може підтвердити факт купівлі.
  3. Покупець вирішив повернути товар, коли минуло 14 днів з моменту покупки.

Докладніше про те, в яких випадках можна повернути/обміняти товар, описано в правилах торгівлі.

Яким способом будуть повернуті кошти?

Будь-яким доступним і зручним для клієнта способом

Де фізично можна повернути товар?

Відправкою через перевізника або в наших салонах в м. Одеса.

Категорії товарів, які можна/не можна повернути?

Обміну та поверненню не підлягає тонована і замовна продукція.

Яка сторона покриває транспортні витрати по поверненню товару?

Винна сторона (або за чиєю ініціативою робиться обмін/повернення)

Якщо у вас зникнуть питання, пов'язані з обміном або поверненням товару, ви завжди можете зателефонувати нам за номером ++38 (067) 488 26 77 або+38 ((067) 238 88 86 Оператори call-центру завжди готові надати повноцінну консультацію.