Обмін і повернення товару
Шановні клієнти!
Ми хочемо, щоб співпраця з інтернет-магазином «Гран Планета» викликало у вас тільки приємні емоції. Щоб запобігти непорозуміння, просимо вас уважно ознайомитися з інформацією, наведеною нижче. У разі виникнення будь-яких питань ви завжди можете подзвонити нам по телефону.
«Закон про захист прав споживачів» гарантує право обміну та повернення товару протягом 14-ти днів з моменту покупки.
Умови обміну та повернення товару
- З дня придбання пройшло не більше 14-ти днів.
- Упаковка товару цілісна, без пошкоджень.
- Товар не був у використанні.
- На руках документи, які підтверджують факт купівлі.
- Якщо на момент купівлі товару покупець отримав подарунок, його теж потрібно повернути. Зверніть увагу, що товарний вигляд подарунка також повинен бути збережений, а упаковка не втратила споживчих якостей.
Що робити у разі купівлі неякісного товару?
Якщо покупець придбав товар неналежної якості, він повинен звернутися до менеджера, який оформляв замовлення, і він зв'яжеться з компанією-постачальником, щоб провести експертизу і підтвердити/спростувати наявність недоліків. Покупець повинен надати чек, який буде підтвердженням того, що покупка була зроблена саме в нашому магазині.
Якщо істотні недоліки товар отримав з вини компанії-виробника, покупець має право повернути товар.
Якщо результат експертизи покаже, що товар був зіпсований покупцем, то на покупця покладається відшкодування витрат, які були пов'язані з проведенням експертизи. Також за рахунок покупця будуть проходити усунення недоліків, що виникли як наслідок неправильної експлуатації.
Умови, при яких буде відмовлено в заміні товару на новий
- Товар був використаний, упаковка пошкоджена, є дефекти.
- У покупця немає документа, який може підтвердити факт купівлі.
- Покупець вирішив повернути товар, коли минуло 14 днів з моменту покупки.
Докладніше про те, в яких випадках можна повернути/обміняти товар, описано в правилах торгівлі.
Яким способом будуть повернуті кошти?
Будь-яким доступним і зручним для клієнта способом
Де фізично можна повернути товар?
Відправкою через перевізника або в наших салонах в м. Одеса.
Категорії товарів, які можна/не можна повернути?
Обміну та поверненню не підлягає тонована і замовна продукція.
Яка сторона покриває транспортні витрати по поверненню товару?
Винна сторона (або за чиєю ініціативою робиться обмін/повернення)
Якщо у вас зникнуть питання, пов'язані з обміном або поверненням товару, ви завжди можете зателефонувати нам за номером ++38 (067) 488 26 77 або+38 ((067) 238 88 86 Оператори call-центру завжди готові надати повноцінну консультацію.